a picture is a secret about a secret, the more it tells you the less you know.

Vi kör en liten instagram-uppdatering tycker jag, det här har jag haft för mig under junis första halva (klicka om du vill förstora bilderna). Heter soleii på instagram om ni vill följa!
 
 
              
 
Gick en massa lunchpromenader i Slottsparken och Kungsparken, hittade fina inristningar och tittade på en massa Brat Pack- filmer.
 
             
 
Ännu mer parkpromenader och sommarlovskänsla, brunchade också en vacker morgon med min kompis Sanna.
 
               
 
Lata klämdagar i sängen och ännu mer springande, slog personligt rekord och sen blev jag sjuk...
 
               
 
Firade Nationaldagen med att baka en mass och hälsade på världens mysigaste systerdotter, knubbigheten alltså!
 
              
 
Alla mina kontakter raderades från telefonen... struntade i det hela helgen, skaffade en iPhone 5 och åkte och solade i Växjö.
 
              
 
Åt en del goda frukostar, bland annat rabarberpaj-yoghurt som var riktigt gott.
 

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0