djupt i havet på demantehällen näcken spelar i grönan sal.

Jag längtar så mycket efter semester att det gör ont. Samtidigt fasar jag för det eftersom jag har så mycket att göra innan det är dags. Och det finns så himla mycket roligt som händer innan det är dags att vinka hejdå för en stund om en vecka och tre dagar:
 
jag och min gamla kör under nationaldagsfirander 2011 på Kulturen i Lund. Min kjol sticker fram bakom vår körledare.
 
- grillfest IKVÄLL med en massa sköna vänner
- nationaldag firas på bästa manér i Folkets Park. På en filt. Med sjömansklänning och picnic-korg. Plus vänner. Sen en tur längs kanalen
- Ett besök i Växjö och en massa inplanerad grillning. På vägen upp stannar vi till hos syster, svåger och systerdotter
- familjebesök i Malmö

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0