flightless bird american mouth.

Det är torsdag, vilket jag tycker betyder en lista. Lite lättsmält sådär, plus att jag älskar listor och det regnar ute.
 
När vaknade du imorse? 
Klockan ringde 7.00, men vaknade nog inte riktigt till förrän tjugo över.
 
Vad var det första du tänkte när du vaknade? 
Samma som alla mornar- att jag vill sova längre. Sen tänkte jag på en jobbgrej som jag var arg över. 
 
Ringde du nån imorse, vem och vad sa ni?
Ringer aldrig någon på morgonen.
 
IMG_4051
 
Vilket humör är du på?
Lite seg och disträ.
 
Har du ont någonstans?
I magen.
 
Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på? 
 Det som jag snart ska gå och ordna, rostat bröd med massa smör, räkost och honung.
 
Vad köpte du när du drog ditt kort senast? 
Nagellacksremover.
 
Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?
Alltså, jag skaffade en popit-mejl som första grej ([email protected]...) men gick sen med i något socialt forum som en kompis tipsade om, Dobedo tror jag det hette. Men jag var 13 år (detta var på den tiden man fortfarande hade modem) och gick typ aldrig in där efter att jag skapat kontot. Nästa grej var gamla hederliga Lunarstorm!
 
IMG_3434
 
Vad ska du göra i kväll?
Äta rostat bröd, städa lite och titta på film.
 
Vilken är den första låten du satte på idag? 
 Har inte lyssnat på någon låt idag.
 
Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
Trampade trampbåt på kanalen i Malmö.
 
Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad? 
 Nej, för jag kommer inte träffa någon mer idag och min sambo är på jobbresa.
 
När fotade du något senast, och vad? 
 I måndags fotade jag mig själv och min nya telefon.
 
Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då? 
Vårt soffbord, där jag råkar ha fötterna.
 
Vad har du på dig idag? 
En puderrosa tröja i 60-talsstuk och mina svarta Acne-jeans.

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0