99 luftballongstallrikar.

 
 
 
 
Vilken skillnad det är på mig mellan mörker och ljus. Hela hösten och vintern har det varit svårt att komma upp och ofta har jag hastat iväg till jobbet där jag eventuellt pipit i mig en torr knäckemacka eller en banan.
 
Nu är det ljust när jag vaknar, ibland vaknar jag dessutom innan klockan ringer. Jag har köpt hem lite fina frukosttillbehör och hinner till och med koka mig ett ägg ibland igår blev det knäckemackor med starkt lagrad ost, löskokt ägg och citronyoghurt, och idag resterna av en fantastiskt god chevréost med fikonmarmelad, och en till citronyoghurt bara för att det är så gott.
 
Man är lite gladare när man kommer till jobbet efter sådana lyxmorgnar!

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0