läslistan.

Efter att jag började på min skrivkurs, och efter att jag reparerade själen efter en tung dag genom att köpa en bok, har min läslust väckts med en glupande lust. Sedan examen har jag knappt velat se åt en bok ens en gång. I vår vill jag läsa massor! Ett tips för dig som pendlar eller inte orkar bära med tjocka böcker är iBooks (för iPhone). Där finns ett gäng böcker till mobilen eller läsplattan, både som kostar och som är gratis. Klassikerna, som jag tycker är mest intressanta, är oftast gratis.
 
Här är min läslista för de kommande månaderna:
 
1Q84 av Haruki Murakami (som jag läser just nu)
Lacrimosa av Eva-Marie Liffner
Doktor Glas av Hjalmar Söderberg
Den tomma stolen av JK Rowling 
 
Älskar att gå och botanisera i bokhandlar! Är också sugen på att köpa ett gäng böcker på second hand, blev så inspirerad till en välfylld bokhylla som inredningsdetalj, och jag gillar verkligen böcker som ser ut som att de hängt med ett tag. Inger liksom känslan av ett bibliotek. Mina bästa sommarminnen från barn- och ungdomen involverar cykelturer till byns lilla bibliotek, där kunde jag gå i timmar och välja.
 
Favoritböckerna en somrig dag i gamla lägenheten
 

Det ni säger
Postat av: Felicia

alltså din header är ju bara underbar! Hoppas du har en fin dag! Kram!

Svar: Hej Felicia! Tack, så himla glad jag blev :D Kram!
Sandra

2013-03-27 @ 17:05:05
URL: http://feliciakaiser.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0