prat om påsk.

 
Det är så härligt att vakna i en kullig sängäng när solen studsar på husen utanför.
 
Idag är det tisdag, vilket innebär att jag har två och en halv dag kvar av denna arbetsveckan. På torsdag bär det av till svärföräldrarna i Växjö för att fira påsken och det ser jag hemskt mycket fram emot. Vi ska också äta påskmiddag med min familj och min fina systerdotter såklart. 
 
Förra påsken var den första som jag inte firade med någon form av släkt alls. Jag, Sebastian och ett par kompisar gjorde isället stan en hel dag med brunch, bowling, film och indiskt. Och så en hel del påskodisägg, såklart! Det var en mycket fin påsk, det! Att bara göra det som faller en in.

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0