jag ville aktivera min tro, jag ville höra gräset gro.

Maj månad är snart slut och junis ljuva försommarvindar sveper in. Tänkte at vi kan kika på hur världen såg ut genom mitt instagramflöde under händelserika maj!
 
 
        
 Jag jobbade som volontär på Eurovision och fick stolt bära en ackreditering som gav mig tillgång till en massa backstageområden. Jag sprang också  vårruset och fortsatte att springa en del, var stolt över mina resultat.
 
       
Sommaren kom till Malmö och jag och min pojkvän köpte med oss fika ut till bryggan i Västra Hamnen. Vi ramade in den fina 20-talstennistjejen och den fann sedermera sin plats ovanför vår vardagsrumsskänk.
 
      
Vi var en runda i Växjö och köpte med oss Sebastians favoritbakverk för att bjuda hans farföräldrar.
 
      
Var på information om jobbets strategier i sociala medier och satt med utsikt över Öresundsbron och Turning Torso. Promenaderna hem från jobbet fyllde näsan med underbara blomsterdofter från gröna trädtak.
 
     
Vi satt för länge i solen och brände oss (jag i min nya fina bikini). Har precis börjat fjälla av allt detta. Var gräsänka en massa och hade ensammys med årets första svenska jordgubbar och mjölkchoklad.
 
     
Min fina Anne kom hem från Spanien och vi träffades på en fika på Kafé Kungsgatan, där personalen tyvärr var hemskt otrevlig och försökte frysa ut alla kunder. Igår avslutades majs sista helg med finmiddag och långpromenad i solnedgången i Västra Hamnen. Så underbart att stå och höra vattnet klucka och krusa sig kring de salta stenarna.
 
Vill ni följa mig på instagram heter jag soleii!

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0