och kastanjeblad som paraplyer, och våra händer känsliga för allt som är skönt.

 
Bra saker idag:
 
- Det är mysigt och regnigt, en fin ursäkt för att ha en fin jumper och favoritkragen från COS
 
- Jag hittade svenska jordgubbar i affären som jag ska äta ikväll när jag ruggar upp i försommarregnet med en mysig Hitchcock-rulle och några avsnitt av "Vänner"
 
- Lagade en underbar citronpasta. Pasta gör mig extra glad numera eftersom jag inte äter det så fasligt ofta
 
- Två dagar kvar till lön
 
- Smet in på en bokhandel under lunchen och botaniserade bland alla böcker
 
- Har påbörjat en spotify-lista, "Somrigaste sommar", som just nu bara innehåller bra musik från "The Great Gatsby" som vi såg på bio i fredags. Mycket bra film och bra musik!
 
Ser också på detta fotot att jag behöver färga håret. Alltid bra att upptäcka detta!
 

Det ni säger
Postat av: Cecilia Bergman

Härligt med positiva listor :0)

Svar: Tack Cecilia! Ja, det är skönt att sätta på sig de magiska positiva glasögonen när man tittar på sina dagar ibland :)
Sandra

2013-05-22 @ 18:30:04
URL: http://www.ceciliabergman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0