they'll come back to you someday.

 
 
 
Två mål av två klarades ikväll: jag sprang en hel halvmil och jag sprang den på under 40 minuter, 33,39 för att vara exakt. Vilket härligt lopp! Hela dagen laddade och taggade vi på kontoret, jag och de fina kollegorna som skulle springa i jobblaget. I fina tröjor ("Hellre kvicktänkt än snabbfotad) for vi väg i strålande solsken genom och runt Pildammsparken. Jag hade förberett mig seriöst med keso och hallon innan och sprang förbi massa fint folk som stod och hejade. Var överlycklig när jag passerade mållinjen och mötte upp två av våra supportrar, innan vi alla satte oss ner i gräset med vår picknickpåse och åt gott i havsblåsten. En jättesnajsig tygpåse med lite goodies som är bra efter ett lopp fick vi också. 
 
Det var ett mycket härligt lopp och nu ligger jag i vår härliga säng och har ont precis överallt. Efter världens längsta varmdusch hoppade jag i myskläderna och tycker att livet är mycket trevligt.

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0