family dinner and turkey love.

I lördags hände en av de bästa sakerna på hela året, nämligen vår årliga kalkonmiddag hos mormor och morfar. Alltså. Jag vet knappt vart jag ska ta vägen när jag äter kalkon med potatis, gelé, sås, syltlök, rödkål och inlagd gurka - det är så ofantligt gott! Så ja, vi åt en massa mat, dessert, tårta, godis och till det lite kaffe och rödvin. Vilken kväll!
 
 
Min vackra lillasyster och min underbara systerdotter var där och lyste upp. Har inte sett lillan på ett par månader, blir som en sol i magen när hon kommer in och är så go och glad. Kolla riskornen i munnen ♥
 
 
Långbordet när det var dags för mormors äppelpaj. Vissa äter paj med vaniljsås, andra utan, och så finns det de som äter vaniljsås med äppelpaj. En annan variant är att bara äta pajdegen.
 
 
Trulig unge.
 
IMG_5555
 
Och här är mina morföräldrar som är så fina på alla sätt och vis, och såklart min morbror som är världens bäste historieberättare.
 
Fina bilder, fina personer, fin kväll!

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0