om du vill ha mig, nu kan du få mig så lätt.

 
I helgen hade vi allra mest hemmamys, till exempel igår när regnet öste ner och vi bunkrade upp med scones, honung och marmelad. Men i lördags kväll var det en annan slags mys, nämligen hos en kär kollega till min pojkvän. Jag ångrar så att jag lämnade kameran hemma denna fantastiska kväll, men såhär såg jag alltså ut när vi stapplat hem i ett duggregnande Malmö klockan 4 på söndagsmorgonen!
 
Vi åt hemskt gott, hade små tävlingar som involverade gissa druva och land på rödvinet, frågespelet Buzz och sångleken Hoogachacka. Sångspelet pågick nästan hela sista delen av kvällen, och vi satt på golvet i en lägenhet på Kirseberg med rödvin i handen och sjöng, sjöng, sjöng. När någon sa att klockan var halv fyra smällde jag nästan av, tiden hade bara flugit förbi. En helt fantastisk kväll, så ni förstår.
 
 

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0