it' raining raining, i'm singing in the rain.

 
 
Alltså, det är sjukt deppigt att komma hem för att plugga, och inse att den enda av böckerna en inte har är den boken som är typ den enda boken jag ska arbeta utifrån till onsdagens seminarium. Starta paniken?
 
I övrigt har det varit en dag som började superbra men det är alltid något som smolkar ner mitt halvfulla glas: till exempel så hade våra uppsydda IKEA- gardiner äntligen kommit idag (ej dem i bakgrunden på bilden), men tydligen har jag valt någon helt sjukt konstig gardintyp för den ditsydda kanalen går inte att trä på gardinstången, jag fattar inte helt vad de vill att jag ska göra med den. Och så detta med böckerna. Men jag hade i alla fall inga hål i tänderna, och jag har ägnat dagen åt att provlyssna på min nya spotify-lista Höstsol
 

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0