a nerd is a person, typically described as being overly intellectual, obsessive, or socially impaired.

 
Alltså, det blir mycket pluggrelaterade inlägg nu och jag hoppas att ni har överseende. Nog för att jag studerat innan (4,5 år, give me a break liksom) men detta är en helt annan sak, en helt annan seriositet liksom. Ett helt annat tänk. 
 
Idag ska min tenta lämnas in, och samtidigt som jag tycker att det är en jobbig omställning att gå från helt lediga kvällar och helger till tentaskrivning hemma, så är det ändå ganska mysigt (kanske inte för min sambo haha). Mitt näste har blivit sängen, uppbunkrad bland en massa kuddar, och så kanske något gott att tugga på och så en stor kopp chai latte. Och känslan när skrivkrampen bara släpper!
 
Nu har jag lite tentaångest eftersom jag är lite ute i sista minuten. Så nu måste jag faktiskt sluta. Disconnecta blogg och Facebook. Vi ses imorgon!
 

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0