i' like a bird, i'll only fly away.

 
bild-60
 
Åhléns verkar ha slagit sig in på något gustavianskt spår sin inredning i höst, ljust skandinaviskt och så lite ornamentala järnprylar. Förälskade mig i den här spegeln som nu står på vår sovrumsbyrå. När en går förbi den känns det lite som en sådan där magisk gammal spegel, där en plötsligt kan skönja skuggor av det förflutna i det dammiga glaset. Nu har det varken hunnit bli dammigt och det har inte heller sett så värst gamla saker, men ni förstår känslan. Stort plus för att det sitter en liten fågel i guld längst upp på toppen och vakar över oss. Det kan behövas nu, de har gått rätt hårt åt oss på masterkursen och jag känner mig yr och undrar vad jag gett mig in på.

Det ni säger
Postat av: emma

så fin

2013-09-09 @ 22:03:48
URL: http://existerar.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0