les weekend.

 
Här är min helg! I fredags, efter att jag utmattat sovit hela eftermiddagen, möttes jag och min pojkvän upp på Tusen Två för att äta hamburgare. 
 
 
Vi estraderade till Möllan och promenerade lite i Folkets Park innan vi gick tillbaka in till stan för att dricka kaffe på någon mysig och varm uteservering. Efter det, godis och en dålig gammal skräckfilm på Netflix, Leprechaun med Jennifer Aniston.
 
 
I lördags morse fick vi ett ryck, snyggade till sängen, fotograferade den och lade ut den på Blocket. Sen åkte vi till Ikea och köpte en ny, stor säng som vi väntar på i denna stund. Sen firade vi med sushi, Hitchcock och sen åkte vi till Lund för fest. Idag myser jag i soffan framför Glee och väntar på att fixa frukosten, Sebastian är för stunden ute på äventyr.
 

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0