fairy lights & pom poms.

 
 
Vårt nyår var ganska lugnt, med matmängder som fick törsten efter nyårschampagnen att dämpas helt. Detta resulterade i att vi var två utvilade fåglar som vaknade på nyårsdagens morgon med en lust att ramma julen långt före Knut. Så, upp på vinden, ner med julkartongen, ner med julen och upp med våren! Det är en sådan härlig känsla att ersätta alla mustiga julfärger med skira våriga sådana i januariljuset.
 
 
Äntligen kunde jag också sätta upp mina fairy lights i gardinstången ovanför sängen. Syns inte supertydligt på bilden, men nog så att en kan ana det. Vårt stora fixarprojekt just nu är sovrummet, såhär mysigt har det nog aldrig varit. Just nu inväntar vi också lite tavlor till de vita väggarna.
 
 
Och pom poms. Dessa tänkte jag hänga i taket ovanför sängens huvudända, men först ska jag pyssla ihop några fler honey combs själv. Det bästa är ju att själv välja färger och jag ska i dagarna pyssla ihop några egna honey combs. Så länge får dessa från Lagerhaus' rea ligga och och pryda skålen på byrån.
 
ps. bilderna är lite gryniga pga mobilkameran.
 

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0