Lovlilett flyttar!

Kära, fina läsare.
 
Jag är så glad att det är så många som hittat hit den senaste tiden. Den senaste tiden har jag också haft mycket, mycket problem med blogg.se:s bilduppladdningar osv, och har till slut bestämt mig för att flytta my sweet behind till en helt egen domän!
 
Det är lite jobb att fixa så att allting fungerar, och jag är långt ifrån en expert på det här med domäner och överflyttning - men jag har flyttat över de senaste inläggen och kommer att ha den här bloggen kvar, fylld med sina minnen. Jag kommer att ordna med Bloglovin-knappen för er som följer mig där, men jag kommer att uppdatera er mer om detta när detta sker så att ni så smidigt som möjligt kan hänga med.
 
Jag hoppas nu att ni vill följa med mig till www.lovlilett.com!

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0