stop motioning.

 
 
Hoppas att ni hade en finfin fredag! Själv drog jag på mig seriösa stassen och åkte till biblioteket och skrev en tenta i några timmar, städade, läste ut "Hypnotisören" (så bra!), tittade på "Downton Abbey" och åkte på AW. Phuh! Har så himla mycket energi just nu (peppar peppar), har börjat försöka vara snäll mot mig själv och eliminera sådant i tillvaron som tar energi och lägga till fler saker som ger energi. I julas märkte jag att vissa saker drog så onödigt mycket negativ energi från mig långa stunder och jag kände att nej, den energin vill jag hellre lägga på saker som jag tycker om. Så nu har jag börjat läsa igen, börjat sticka, fixa med lägenheten och bara umgås och njuta med folk jag tycker om. Ikväll blir det till exempel med min pojkvän och "Wolf of Wall Street" på bio.

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0