tjena alla monsterdiggare

http://www.greenworks.se/HULDRA/

Jag vill att det ska vara våren 2010 NU!
En svensk/amerikansk långfilm, en skräckfilm verkar det allt vara, ska spelas in i november. Via länken kan ni se en extremt liten teaser. Jag har sett teasern, och jag vill se filmen NU! Det är lite "Blair witch project"- vibbar över det hela.

Denna nyhet till ära får det här bli ett inlägg i skräckfilmens tecken - vilket ju bara är passande eftersom Halloween bara ligger en vecka fram i tiden.
Skräck. Min absoluta favoritgenre. Ikväll ska jag titta på "Silent Hill" för första gången, inspelat från sändningen i torsdags natt på SVT2. Om den har jag hört både bu och bä, mest bu från dem som spelat spelen, som lär vara riktigt ruskiga.




◊ "Barnhemmet" (!!!)
◊ "Jurtjyrkogården"
◊ "Dead silence"
◊ "The Blair witch project"
◊ "Rose Red"
◊ "The haunting in Conneticut"
◊ "The Ring" (japanska versionen)
◊ "The Grudge"
◊ "First born"
◊ "The Shining"


Om du blir alldeles för rädd för att röra dig när du sett någon av dessa filmerna, eller om du vill jaga bort alla spöken på Halloween - slå på "Ghostbusters".


Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0