en rekommendation

När jag var på "Spam-a-lot" häromveckan med goda vänner så blev jag tipsad om en affär i Malmö som sades sälja vintage-inspirerade smycken, och det enbart i ett fåtal exemplar av varje. Underbart, tänkte jag, och bad om vägbeskrivning. Så, alldeles i det nedre vänstra hörnet av Stora Torg, om man kommer från Centralen, halkar man in på en smal gata och vips! Första butiken till vänster heter Boutique Marketta och drivs av en utomordentligt trevlig dam. Jag sprang rakt på ett vackert medaljonhalsband för 290 kronor som jag slog till på, men där fanns även väldigt vackra ringar som jag beundrade en stund.

Så- gå till Boutique Marketta om ni vill ha god service och spännande smycken till ett överkomligt pris!

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0