kittlad rosa


Före


Efter

Ett hårinlägg baserat på en systers önskemål.

För sisådär en vecka sedan var jag och Sanna på Nova Lund och jag fick ett ryck och köpte två paket hårfärg, Nordic Blonde från Garnier var det visst. Så många människor har undrat över mitt mörka hår på sistone och tyckt att det nästan är mer ett mellanting. Råttfärgat, skulle jag vilja säga. Så vad gör en fattig student som ändå inte har råd med hårfärgning hos sin excellenta frisörska? Ber väninnan Sanna om hjälp och väninnan Emma om smakråd.

Först var jag väldigt missnöjd och tyckte att håret såg pissgult, men det var kanske i lysrörsljuset i badrummet. För att ta bort överdrivet gula toner köpte jag silverschampo och ja, jag är ganska nöjd nu faktiskt.

Och på tal om hår:


1

Sötaste, bästa och mest väldoftande hårinpackningen någonsin (med världens sötaste namn). Fick ett gäng Crush-produkter av lillasyster i julklapp och de är det bästa jag någonsin använt i mitt hår!

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0