a book is like a garden carried in the pocket.

När jag var på Nova i fredags gick jag in på själsapoteket för att köpa lite själsmedicin. Jag vet inget i hela vida världen (förutom mina vänner och familj) som känns så mycket som balsam för själen som böcker. Så bokhandeln är mitt själsapotek.
-
"En Dag" har många pratat om som en riktigt fin historia, så den hängde klart med hem. Sen kände jag att en ny kokbok nog skulle behöva följa med hem också, så det blev en "Gott att ge bort" med en massa fina små lyxrecept som man både kan ge bort och behålla själv. I nästa vecka ska jag nog prova på att göra egen ketchup. Eller vad sägs om blåbärssylt med vit choklad till pannkakorna?

Det ni säger
Postat av: Emma

En Dag är helt underbar, förändrade hela mitt sätt att se på saker och ting :)

2011-09-25 @ 23:06:48
URL: http://iamdreaming.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag gillar det betyget!!:)

2011-09-26 @ 00:15:30
URL: http://lovlilett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0