fredagsmiddag och andra bestyr.

 
Idag är det fredag, vilket betyder sluta tidigare. Det är riktigt regnigt och murrigt idag också, och då vill en ju egentligen bara kura ihop sig som en kattunge i mjukaste filten. Så, ingen matlagning ikväll, men väl Campbells FANTASTISKA Tomat- och basilikasoppa, toppat med creme fraiche och olivfocaccia till. Bästa lunchlösningen på jobbet för övrigt, den där soppan. Det är underbart god!
 
För tillfället har jag gosat upp mig med en massa kuddar i soffan, och med Vänner i bakgrunden ska jag börja skriva på nästa veckas skrivuppgift till min kurs. Bra inledning på en lugn fredagskväll.
 
I helgen ska vi bruncha med vänner, och sen blir det säkert lite spontant hittepå. Skönt med oplanerade helger ibland, förra veckan promenerade vi i timmar! Och nästa helg är vi i Paris!!
 
Hej hej på er, ha en fin helg så hörs vi igen på måndag!
 

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0