ett gott tips.

Hej hörni!
 
Om ni kikar längst ner i min bloggmeny så ser ni att jag nu finns på matbloggtopen på Hitta Recept, en bra sida där jag ofta hittar något bra när jag panikgooglar något recept till kvällens middag (jo, en har ju blivit ordentlig och lagar riktig kvällsmat varje dag. Eller nästan i alla fall). 
 
Vi gör väl som vanligt, och ses efter helgen? Jag ska ränna runt i Växjö och Hästveda av alla ställen, hoppas att ni också har roliga planer!
 
 Bästa kanelbullarna tycker jag man får av det här receptet.

Det ni säger
Postat av: Vicky

men gaaah kanelbullar. så gott så gott.

Svar: Åh, gud ja! Varma, med mjölk...!
Sandra

2013-08-10 @ 19:47:21
URL: http://vickys.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0