ur instagram-arkivet och en söndag.

 
 
Idag vart jag lite nere utan anledning, så vi gick och köpte en stringhylla som plåster på såren. Vi har pratat om att köpa en länge, men nu fick det liksom bara bli av. Vet inte riktigt vad vi ska sätta där än, men lite foton och två av mina favoritböcker hamnade där sålänge.
 
Sen är jag också sjukt glad över min världskarte- klocka som jag köptet på Asos i förra veckan. Alltså, hela världen på min handled, hur fint? Nåja, inte Amerika, men ändå.
 
Annars idag så försöker jag skriva på textuppgiften som ska vara inne imorgon, eftersom jag jobbar måste den vara klar ikväll. Ska skriva typ en sida till men får inget flow och är inte nöjd. Men det gör inget antar jag, det är ju därför jag är där - för att jag inte är nöjd med mina texter.
 
Tjingeling så länge!

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0