så vi ska dansa, pausa, dansa, pausa.

Livet som ESC 2013-volontär är över. 
 
Under festligheterna i Eurovision Village på Gustav Adolfs torg i Malmö kunde ni under förra veckan hitta mig i informationsbåset och ute på mingel. Ingen jätteförtroendeuppgift, men ändå en god sådan. Jag har fått prata med människor av en mängd olika nationaliteter, mest trevliga, jag har lärt känna andra inspirerande volontärer och på detta sätt känt mig involverad i det som sedan tog plats i Malmö Arena ute i Hyllie. Jag har sett och hört en mängd artister som jag aldrig annars hade gått och lyssnat på.
 
Allt hårt jobb firades efteråt med dans och drinkar på nattklubben Hipp och det var fantastiskt mycket folk! En så häftig upplevelse, och nästa år finns jag kanske som besökare på en arena i Köpenhamn istället.
 
 
Behrang Miri vid informationsboden som fångade upp av Jalla Dansa Sawa- älskande fans för autografskrivning.
 
 
Scenen, så vacker belägen bland fontäner och körsbärsträd. Malmö visade upp sig från sin absolut bästa sida denna vecka.

Det ni säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0