vad själen behövde.

 
 
Den här veckan är så underbar. Igår, när jag var gräsänka för en kväll och tänkte proppa timmarna fulla med meningslöst tv-tittande, blev jag plötsligt så himla sprallig och inspirerad. Nästa vecka ska jag och min bästa vän shoppa tillsammans för första gången på en evighet. Ikväll ska jag fika med en annan av mina bästa vänner som precis kommit tillbaka efter en några veckor lång vistelse utomlands och vi ska prata om livet och allt vad det innebär. Och det som just nu får mitt hjärta gladast är att jen kollega frågade om vi skulle åka till Tangopalatset för en lindy hop-kväll imorgon, liveband och allt. Jag har saknat lindy hopen så himla mycket och har inte haft någon att gå med. Mina kollega och jag tränade båda till Vårruset och kom sedan, efter ett svettigt lopp och med energin på topp, på att vi båda dansat lindy hop men haft ett alltför långt uppehåll. Alltså, live-band, dans och vänner. Det är min själ vad själen behöver!

Det ni säger
Postat av: Queen of Kammebornia

Vad härligt att få känna sig så där spralligt bubbelglad!

Svar: Verkligen, så man nästan spricker! :)
Sandra

2013-05-23 @ 12:57:54
URL: http://queenofkammebornia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0